DoliMed ERP/CRM
DoliMed is een gespecialiseerde variant van het pakket Dolibarr ERP & CRM, dat verrijkt is met de module DoliMed. Dit om tegemoet te komen aan de specifieke eisen en wensen van professionals die werkzaam zijn in de gezondheidszorg. Het is een praktische oplossing die het mogelijk maakt om op voordelige wijze een complete patiëntenadministratie te voeren.
Naast het vastleggen van patiëntgegevens kunnen ook consultaties, afspraken, medische historie en (laboratorium) onderzoeken op eenvoudige wijze worden vastgelegd. De software kan als “Stand alone” applicatie worden geïnstalleerd maar kan tevens als een “Cloud” oplossing via het internet worden ingezet. Het werken vanuit verschillende locaties op hetzelfde systeem met dezelfde data wordt dan mogelijk.
Naast het vastleggen van patiëntgegevens kunnen ook consultaties, afspraken, medische historie en (laboratorium) onderzoeken op eenvoudige wijze worden vastgelegd. De software kan als “Stand alone” applicatie worden geïnstalleerd maar kan tevens als een “Cloud” oplossing via het internet worden ingezet. Het werken vanuit verschillende locaties op hetzelfde systeem met dezelfde data wordt dan mogelijk.
Data is privé en beveiligd
Multi-user
Backoffice permissies door gebruikers en/of groepen
Front-office overzichtelijkheid per klant/leverancier/patiënt
Multi-user
Backoffice permissies door gebruikers en/of groepen
Front-office overzichtelijkheid per klant/leverancier/patiënt
Gebruikers aan het woord
DoliMed en Dolibarr ERP/CRM software vindt zijn oorsprong in Frankrijk. Echter steeds meer organisaties in Nederland weten de weg naar deze software te vinden omdat deze zeer geschikt is voor het Nederlandse taalgebied. Lees hier over hun ervaringen…
DoliMed en Dolibarr ERP/CRM software vindt zijn oorsprong in Frankrijk. Echter steeds meer organisaties in Nederland weten de weg naar deze software te vinden omdat deze zeer geschikt is voor het Nederlandse taalgebied. Lees hier over hun ervaringen…
Specifieke DoliMed module functies
- Patiënten beheer en alles wat hiermee te maken heeft zoals:
- Stamkaart per patiënt
- Agenderen van afspraken
- Vastleggen van consulten
- Vastlegging gerelateerde medische contactpersonen
- Signalering specifieke medische historie
- Notities
- Onderzoeken
- Laboratorium onderzoeken en resultaten
- Patiënten dossiers
- Declareren en declaratie beheer
Diversen
- Multi-user, met verschillende machtigingen niveaus voor elke functie en/of rol.
- Verschillende menu managers (kan gebruikt worden door interne gebruikers, als back office, met een bijzonder menu, of door externe gebruikers, als een front office, met een ander menu en machtigingen).
- Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken.
- Diverse skins / opmaakprofielen.
- Code is in hoge mate aanpasbaar (veel gebruik van modules).
- Werkt met Mysql 3.1 of hoger, experimentele ondersteuning voor PostgreSQL.
- Werkt met PHP 4.3 of hoger.
Algemene geïntegreerde modules
- Producten en diensten catalogus
- Voorraadbeheer
- Bankrekeningen beheren
- Klanten, leveranciers of Prospects directory
- Contacten
- Commerciële acties beheren
- Project management
- Orderbeheer
- Offertes met PDF-export
- Contracten beheren
- Facturen beheren met PDF-export
- Betalingen beheren
- Doorlopende opdrachten beheren
- Verzend Management
- Stichtingen Donateur beheren
- Bookmarks beheren
- E-mailen
- Gebeurtenissen binnen webkalender beheren
- Rapportage
- Data export tools
- LDAP-connectiviteit
- Giften beheren
Probeer de online demo. Deze geeft een goede indruk van het pakket. Gebruik de volgende login gegevens: login / password = demo / demo